Reklamacje
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w ciągu 48h dni od otrzymania przesyłki:
- pisemnie na adres: Klebark Mały 84a, 10-687 Klebark Mały;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@zaczarowana-hurtownia.pl
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- dokładny opis uszkodzenia oraz okoliczności stwierdzenia usterki,
- oryginał paragonu lub kopię faktury,
- dane osobowe i adres uprawnionego z gwarancji,
- żądanie uprawnionego z gwarancji.
Poniżej przedstawiamy kilka istotnych informacji przydatnych w przypadku pojawienia się problemów z dostawą wykonaną przez firmę kurierską:
- Jeśli przesyłka ma widoczne ślady uszkodzenia (za uszkodzenia widoczne z zewnątrz uznaje się: zamoczenie, wgniecenie, rozerwanie, itp.)
- klient może odmówić jej przyjęcia i wtedy paczka wraca do nadawcy;
- klient może spisać protokół szkody z kurierem przy doręczeniu. Wówczas trzeba otworzyć paczkę z kurierem, sprawdzić, co jest uszkodzone i spisać protokół zgodnie ze stanem faktycznym Jeśli nie zostanie spisany protokół, a klient przyjmuje bez zastrzeżeń paczkę z widocznymi uszkodzeniami, reklamacji nie możemy uznać.
- Jeśli karton jest wgnieciony, rozerwany, zalany, należy spisać protokół z kurierem od razu przy doręczeniu.
- Jeśli przesyłka nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych, Klient ją przyjmuje (bo zewnętrzny karton nie jest zniszczony) i okazuje się, że towar w środku jest zniszczony, wówczas klient niezwłocznie powinien zgłosić uszkodzenia firmie DPD (najbezpieczniej zgłosić to od razu po otwarciu paczki). Klient powinien skontaktować się z DPD i spisać protokół, który następnie przesyła do nadawcy paczki(ATP).
- Jeśli paczka jest oklejona taśmą DPD oznacza, że mogą w przesyłce występować braki towaru. Trzeba wówczas spisać protokół od razu przy doręczeniu.
Jeśli w ciągu tych 7 dni od doręczenia klient nie zgłosi uszkodzenia, reklamacji nie możemy uznać!