Dostawa i płatność

Koszty przesyłki za pośrednictwem :

Koszty przesyłki za pośrednictwem :
  • Kurier DPD przedpłata 14,99 zł
  • Kurier DPD za pobraniem 18,99 zł
  • Paczkomaty 13,99 zł
  • Przesyłka powyżej 249 zł DOSTAWA GRATIS na terenie Polski
  • Przesyłka zagraniczna – cena ustalana indywidualnie
  • Przesyłka ponadgabarytowa – cena ustalana indywidualnie
Koszt przesyłki pokrywa kupujący Wystawiamy faktury VAT Czas realizacji może ulec zmianie do 2 dni roboczych. W czasie odbioru przesyłki kupujący powinien sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu. Jeśli przesyłka ma widoczne ślady uszkodzenia (karton rozerwany, zalany, wgnieciony, oklejenie paczki taśmą kurierską DPD) :
  • Klient ma obowiązek spisać protokół szkody z kurierem przy doręczeniu. oraz zrobić zdjęcia! Wówczas trzeba otworzyć paczkę z kurierem, sprawdzić, co jest uszkodzone i spisać protokół zgodnie ze stanem faktycznym ! Jeśli nie zostanie spisany protokół a  klient przyjmuje bez zastrzeżeń paczkę z widocznymi uszkodzeniami, reklamacji nie możemy uznać.
  • Klient może odmówić jej przyjęcia i wtedy paczka wraca do nadawcy.
Jeśli przesyłka nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych, a Klient ją przyjmuje (bo zewnętrzny karton nie jest zniszczony) i okazuje się, że towar w środku jest uszkodzony, wówczas Klient ma obowiązek zgłosić w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki poprzez formularz https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/ a następnie skontaktować się z Nami drogą e-mail z numerem zgłoszenia oraz jego treścią ,(kopia e-mail otrzymana od Działu Obsługi Klienta DPD) w celu rozpatrzenia reklamacji. Prosimy o dołączenie zdjęć uszkodzeń oraz kartonu. Jeśli w ciągu tych 7 dni od doręczenia klient nie zgłosi uszkodzenia, reklamacji nie możemy uznać!

Wpisz frazę i wciśnij Enter, żeby wyszukać

Koszyk

Brak produktów w koszyku.